Konstantīna Bogomolova AUTORA SEMINĀRI
«Bogomolov’ Image School» piedāvā Konstantīna Bogomolova trīs dienu semināru autora ciklu par modes, stila un imidža tēmām
Šis seminārs iespējams ir unikālākais no visa Konstantīna Bogomolova autora cikla. Jo tajā koncentrēta viņa slavenā asociatīvā imidža dizaina teorija, kas kļuva par izglītības pamatu vairākām stilistu paaudzēm dažādās valstīs. Tās būtība vislabāk izteikta paša autora vārdos, kas ir pārvērtušies populārā aforismā: «Jāprot piemeklēt kurpes nevis kleitai, bet gan cilvēkam». Tā tad arī ir imidža pieeja stilista darbā, kuras apguve – piedāvātā semināra mērķis. Programmā: • Imidžs kā modes kategorija. Stils un imidžs: salīdzināsim jēdzienus. • Imidža struktūra: cilvēki un lomas, tērpi un dekorācijas, fakti un izdomājumi. • Trīs stilīga imidža noslēpumi: harmonija, psiholoģiskais komforts, aktualitāte. • Asociāciju teorija kā imidža vizuālās harmonijas pamats. • Asociatīvā imidža dizaina princips: ģērbjam nevis ķermeni, bet jūtas. • Tēla asociatīvā analīze (āriene, meikaps, frizūra, apģērbs, aksesuāri). • Imidža dizaina elementu izpēte – formas, līnijas, krāsas, faktūras. • Tēla elementu savienojumu principi: nianses un kontrasti, identitātes un disonanses. • Divas tipiskās stilista kļūdas: uzbāzīga atkārtošana un nepamatots kontrasts. • Tēlu piemēri: izvērtējam veiksmes un mācamies no kļūdām. • Apkopoto kulta tēlu galerija, ko izmanto mūsdienu modē, šovbiznesā un reklāmā (Diva, Sex Bomb, Pin-up, Femme Fatale, Vamp, Lady, Barbie, Lolita, Bad Girl, Romantic Hero, Nerd, Macho u.c.)
Lejuplādēt semināra programmu |